Marketingová poradňa online

Marketing na zelenej lúke
15.10. Marketing na zelenej lúke môže byť dlhodobo neudržateľný, ak ignoruje envir...

08.01. Môže byť marketing na zelenej lúke neudržateľný dlhodobo, pokiaľ sa neustál...

15.09. Etická zodpovednosť pri marketingu na zelenej lúke závisí od toho, ako firm...



Analýzy v marketingovom riadení
15.10. Áno, spotrebitelia by mali byť chránení pred zneužívaním ich údajov. Regulá...

24.12. Mali by byť spotrebitelia chránení pred zneužívaním ich údajov v rámci mark...

12.09. Používanie pokročilých marketingových analýz na ovplyvnenie rozhodnutí záka...



Rozhodovanie o značke
29.09. Áno, existuje argument, že značky môžu manipulovať spotrebiteľské vnímanie ...

24.12. Môže byť značka vnímaná ako manipulatívny nástroj, ktorý vedie spotrebiteľo...

12.09. Dominancia silných značiek na trhu môže byť vnímaná ako problematická, pret...



Mikromarketing a makromarketing
29.09. Zatiaľ čo mikromarketing sa zameriava na špecifické potreby jednotlivých su...

12.09. Áno, makromarketing môže byť vnímaný ako dôležitejší pre globálnu udržateľn...

01.09. Je makromarketing dôležitejší než mikromarketing pre globálnu udržateľnosť?...



Adaptácia na nový vek elektronického marketingu
29.09. Áno, existuje riziko, že pri prehnanej alebo nevhodne cielenej reklame môže...

12.09. Použitie automatizovaných nástrojov môže vyvolávať otázky etiky, najmä keď ...

01.09. Je etické využívať automatizované marketingové nástroje na zacielenie spotr...



Zdroje marketingového informačného systému
29.09. Marketingoví manažéri by mali byť opatrní pri dôverovaní údajom z prieskumo...

11.09. Dôveryhodnosť interných informácií môže byť niekedy preceňovaná, pretože ti...

01.09. Je dôveryhodnosť informácií získaných z interných zdrojov často preceňovaná...



Marketingové cesty
29.09. Etika marketingových ciest, ktoré zvyšujú spotrebiteľskú závislosť, je spor...

17.12. Je etické, že niektoré marketingové cesty sú navrhnuté tak, aby zvyšovali s...

09.09. Priamy marketing má stále svoje miesto aj v digitálnej ére, pretože ponúka ...



Internet - Ako znížiť náklady
18.09. Dlhodobé spoliehanie na technológie môže viesť k značnému znižovaniu počtu ...

04.12. Aký dlhodobý dopad môže mať prílišné spoliehanie sa na technológie na praco...

06.09. Hoci digitálna transformácia znižuje náklady a zvyšuje efektívnosť, môže to...



Medzinárodný marketing - marketing presahujúci hranice štátu
18.09. Otázka etiky v prípade obetovania kvality alebo noriem pre medzinárodné trh...

04.12. Je etické, že firmy pri adaptácii svojich produktov pre medzinárodné trhy m...

06.09. Áno, prílišné zameranie na medzinárodný marketing môže mať negatívne dôsled...



Marketingová organizačná štruktúra
18.09. Áno, marketingoví manažéri často majú hlboké porozumenie potrebám zákazníko...

03.12. Mali by marketingoví manažéri mať väčšiu moc rozhodovať o celkovej stratégi...

06.09. Táto otázka je predmetom debaty; centralizovaná štruktúra môže poskytovať j...



Komunikácia - druhy, funkcie a význam komunikácie
02.08. Výučbové programy by určite mali byť aktualizované, aby zahrnuli nové digit...

06.09. Napriek prevalencii digitálnej komunikácie, neverbálna komunikácia zostáva ...

13.08. Je v dnešnej digitálnej dobe neverbálna komunikácia stále dôležitá?



Medzinárodné marketingové prostredie
02.06. Odvrátenie sa od tradičných marketingových stratégií úplne by nemuselo byť ...

02.12. Mali by sa firmy úplne odvrátiť od tradičných marketingových stratégií na ú...

03.09. Efektívnosť tradičných marketingových stratégií v dnešnom rýchlo sa meniaco...



SEO Optimalizácia pre vyhľadávače
26.05. Prílišné zameranie na SEO môže viesť k tvorbe obsahu, ktorý je optimalizova...

03.09. Článok argumentuje, že napriek rýchlo sa meniacim trendom v digitálnom mark...

13.08. Je SEO stále dôležité, keď sa marketingové trendy neustále menia?



Nová filozofia, koncepcia a techniky marketingu
10.04. Áno, neustále zameriavanie sa na konzum môže byť neudržateľné, pretože podp...

03.11. Môže byť neustále presadzovanie konzumu prostredníctvom marketingových stra...

02.09. Táto prax môže byť kontroverzná. Zatiaľ čo zber údajov umožňuje firmám lepš...



Bariéry komunikačného procesu
13.03. Áno, prílišné zameranie sa na odstránenie všetkých bariér môže viesť k nadr...

21.10. Môže prílišné zameranie sa na odstránenie komunikačných bariér viesť k nadr...

02.09. Úplné odstránenie bariér v komunikačnom procese je náročné, pretože mnohé b...



Analýza marketingu podniku - analýza podniku, trhu v odbore, konkurencie a jej formy
13.03. Etické dilemy zahŕňajú otázky o transparentnosti, ochrane duševného vlastní...

02.09. Analýza konkurencie by mohla byť zneužitá na škodlivé alebo neetické účely,...

10.08. Ako môže byť analýza konkurencie zneužitá v neprofesionálnom prostredí?...



Nástroje marketingovej komunikácie
07.03. Názory sa líšia, ale marketingová komunikácia môže byť vnímaná ako forma so...

17.10. Môže byť marketingová komunikácia považovaná za formu sociálneho inžinierst...

02.09. Používanie marketingových nástrojov na ovplyvňovanie správania spotrebiteľo...



Virálny marketing
07.03. Existuje riziko, že virálny marketing môže neúmyselne šíriť nepresné alebo ...

17.10. Môže virálny marketing skresliť informácie a prispieť k šíreniu dezinformác...

02.09. Etika virálneho marketingu je predmetom diskusií, pričom kľúčovým aspektom ...



Nové trendy v marketingu poisťovníctva
04.02. Dokážu poisťovacie spoločnosti efektívne implementovať najnovšie digitálne ...

20.09. Tradičné stratégie ako televízna reklama majú stále význam, ale online mark...

02.09. Sú tradičné marketingové stratégie ešte stále relevantné pre poisťovacie sp...



Branding
29.01. Môže prílišný dôraz na branding poškodiť percepciu produktu ako takého?...

18.09. Aj keď efektívny branding často vyžaduje investície do marketingu a reklamy...

02.09. Je možné udržať silný brand bez výrazných investícií do marketingu a reklam...



Nástroje marketingovej komunikácie
27.11. Sú etické hranice v reklame často prekračované v snahe zvýšiť predaje?...

03.09. Áno, príliš agresívna reklamná kampaň môže viesť k negatívnemu vnímaniu zna...

13.08. Môže agresívna reklamná kampaň poškodiť reputáciu značky?



Novodobý a moderný marketing
25.11. Je etické využívať pokročilé technológie naManipuláciu spotrebiteľského spr...

03.09. Áno, hoci digitálne marketingové stratégie môžu zlepšiť efektívnosť a dosah...

13.08. Môže zvýšený dôraz na digitálne marketingové stratégie viesť k stratám trad...



Prírodné prostredie v marketingu
21.10. Môže byť prílišný dôraz na environmentálnu udržateľnosť v marketingu na úko...

02.09. Efektívnosť týchto stratégií závisí od ich autenticity a implementácie. Nie...

10.08. Sú marketingové stratégie, ktoré zahŕňajú environmentálnu udržateľnosť, sku...



INTERNET - CHARAKTERISTIKA A MOŽNOSTI V MARKETINGOVEJ STRATÉGII
01.04. Áno, ale musí byť integrovaný s digitálnymi stratégiami, aby sa dosiahol ma...

01.04. Je tradičný marketing stále relevantný v digitálnej ére?

30.03. Ako internet mení prístupy k marketingu?



Všeobecný marketing
15.09. Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrác...





Marketingová poradňa online

Máte otázky týkajúce sa marketingu? Spýtajte sa v marketingovej poradni. Poradňa je tu pre Vás 24 hodín denne.

V prípade, že máte otázky či problémy súvisiace s marketingom, použite formulár na konci každej stránky. Snažte sa svoju otázku alebo komentár pridať pod článok, ktorý najviac vystihuje Váš problém alebo skúmanú oblasť.

Testy na prijímačky

Záujemcom o štúdium ekonomiky a ekonómie, obchodu, marketingu či manažmentu odporúčame testy, ktoré nájdete na stránke Prijímačky na strednú školu alebo Prijímačky na vysokú školu. Tu nájdete podklady, ktoré Vám pomôžu pri príprave na ekonomickú školu. Prípadne si môžete spraviť Testy z autoškoly alebo Testy z letectva.